Back to top

Trnavský kraj sa prezentoval doma aj v zahraničí

Publikované: 29. august 2020 - 11:20
Trnavská župa sa prostredníctvom kampane „Dovolenka v Trnavskom kraji“ prezentovala doma aj v zahraničí. Kampaň v online platformách, rádiách, printových a elektronických médiách predstavovala župu ako atraktívnu destináciu a ako vhodnú alternatívu k zahraničným dovolenkám.
Trnavský kraj sa prezentoval doma aj v zahraničí

Ako povedal trnavský vicežupan a predseda Krajskej organizácie cestovného ruchu Pavol Kalman, „cestovný ruch v našom kraji dostal nový impulz. Vďaka vzniku Krajskej organizácie cestovného ruchu sa zameriavame na systematickú podporu turizmu. Chceme k nám pritiahnuť tak domácich, ako aj zahraničných turistov. Koncom letnej sezóny naša práca nekončí. Župa má čo ponúknuť počas celého roka a jej potenciál plánujeme využiť naplno. Preto sme sa pustili do aktívnej propagácie a veríme, že prilákame nových návštevníkov, ktorí budú u nás tráviť voľný čas.“

Na Slovensku sa župa zamerala a oslovovala ľudí prostredníctvom regionálnych médií po celej krajine. V susedných štátoch bola kampaň orientovaná na české a maďarské prihraničné regióny.

trnava-vuc.sk

Toto ste už čítali?

Cookies